Blogroll

Mari mengaler 3

Ramai orang yang reti amik gambar.Tapi tak semua org yang terror amik gambar (macam mika).Jangan frust kengkawan..dengan sedikit magic dari Adobe Photoshop , nescaya kita boleh memagikkan gambar yang tak kelabu asap tu ke suatu hasil yang "wowwwwwwwwwwwwww".Berikut adalah contoh kemagikan Photoshop.

Sebelum:



*Plingggggg*:



Hehe..nak belajar?Nanti pakcik buat tutorial okeh...
Share on Google Plus

About Narapidana

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments:

sempoii said...

woooww! cunnya awek tu..hehehehe

aidids said...

nak blajar nak blajar sambil hentak2 kan kaki.

Oraet.com said...

err..nih rumah baru ko kat LP tu ke.. biler nak kaler rumah baru..

srox said...

Poii..awek yang kecik tuh anak sedara aku hehehe..Angelina Jolie.

Kak aidids..tutorial published tahun depan..

Oraet.com..
Ni umah bapak aku kat kelantan la..
Err..uamh aku kat LP belum boleh di apparkan kpd umum atas sbb2 keselamatan..hehe